اهمیت استراتژی کلمه ها کلیدی دنباله دار
نوشته شده توسط : عباسی


اهمیت استراتژی کلمه ها کلیدی دنباله دار
در تحقیق واژه کلیدی می بایست به اندازه کافی به لغات کلیدی دنباله دار اعتنا داشت. سئو سایت لغات کلیدی دنباله دار معمولا از یک کلمه و واژه کلیدی مهم خاص‌خیس و اما طولانی‌خیس می‌باشند. لغات کلیدی دنباله دار معمولا ترافیک متعددی به‌همدم ندارند ولی از نرخ تبدیل بالایی برخوردار می‌باشند. دلیلش هم آن میباشد که بیشتر بر یک نوع متاع خاص تمرکز دارا هستند.

رقابت واژه و کلمه کلیدی
برای گزینش یک واژه و کلمه کلیدی اساسی یا این که واژه کلیدی دنباله دار بایستی میدان رقابت آن لغات را تحلیل فرمایید. هرچقدر رقابت در منطقه کاری شما فراتر باشد، دریافت کردن جايگاه برای لغت ها کلیدی هم دشوار‌خیس میگردد.

تحقیق کلمه و واژه کلیدی
کجا می توانیم اطلاعاتی در باب تقاضا و ارجاعات واژه و کلمه کلیدی بدست آوریم؟ از منابعی مانند:
• Moz Keyword Explorer
• Google AdWords Keyword Planner Tool
• Google Trends
• Microsoft Bing Ads Intelligence
• Wordtracker’s Free Basic Keyword Demand

 

ابزار Keyword Explorer که در Moz تاسیس شده است از نخست یاری تان می‌نماید لغات کلیدی مطلوب را پیدا و آنها‌را حق تقدم بندی فرمایید. این ابزار واحد سنجش دشواری درجه تصاحب کردن برای یک واژه کلیدی را گزینش می‌نماید. در کنار آن لغت ها کلیدی دارای ارتباط را هم توصیه می‌نماید. پس اکثری از شغل های وقت‌گیر را برای شما انجام میدهد و در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی میشود. درضمن بدون‌پول هم که می باشد! براین اساس ابتدا عمل توصیه ما به شما استعمال از ابزار Keyword Explorer میباشد.

 

ابزار Google’s AdWords Keyword Planner هم برای آغاز تحقیق واژه و کلمه کلیدی بسیار رایج میباشد. این ابزار خیر فقط عبارات کلیدی مطلوب را توصیه می‌نماید، بلکه وسعت جستجوی تخمینی را هم نشان میدهد. نو! بها کمپین های مبلغی برای این لغات را نیز پیش‌بینی می‌نماید. جهت انتخاب وسعت برای یک کلمه و واژه کلیدی خاص مطمئن گردید که نوع انتطباق بر روی “Exact” قراردارد و بعد جستجوی ماهانه محلی را تحلیل نمائید. به حافظه داشته باشید که‌این ها معمولا نشان‌دهنده جستجوهای کلی می‌باشند. بسته به جايگاه و نرخ کلیک اینترنت‌وبسایت، تعداد بازدیدکنندگان حقیقی و واقعی به دست آمده برای این لغت ها کلیدی معمولا کمتر هست.

 

تا حد قابلیت کارایی فرمایید کلماتی که گزینش میکنید بالاترین معیار کاوش و کمترین رقابت ممکن را داشته باشند. برای این فعالیت می‌توانید پس از گزینش واژه کلیدی مطلوب برای محتوای خویش به دو ردیف Avg monthly searches و competition نگاهی بیاندازید و از فی مابین کلماتی که مدنظر دارید آن هایی که بیشترین ترازو کاوش را دارا هستند و در ردیف competition جلوی آن‌ها واژه و کلمه low درج شده‌است را تعیین نمایید و با آن‌ها برای وبسایت خویش محتوا بنویسید.

مشقت لغات کلیدی

گشوده هم مرددید که کدام لغت ها کلیدی به درد محتوای شما می خورد؟ خب به شما پیشنهاد‌ای میکنیم. صراحت دارد که معیار تقاضا برای یک واژه و کلمه کلیدی خیلی اساسی میباشد، ولی نباید فاکتورهای دیگر را از خودکار بیاندازید. در صورتی بتوانید به نیکی معنا دشواری کلمه ها کلیدی را فهم و شعور نمائید، کارتان بسیار بی آلایش می‌گردد. از جمله، چنانچه برندهای دارای شهرت روستا منزلت اولیه برگه نتیجه ها را گرفته‌اند، دریافت کردن رده آنان سال ها سعی مورد نیاز دارااست. براین اساس بایستی کلماتی را تعیین فرمائید که اقبال بیشتری در میدان رقابت داشته باشند.

4 مرحله کلی تحقیق واژه کلیدی
به صورت کلی می‌قدرت فرآیند تحقیق واژه کلیدی را در چهار مرحله خلاصه کرد:

اولیه، مقصود کسب و کارتان را مشخص و معلوم فرمایید.
لیستی از کل عبارات کلیدی موردنظرتان بسازید.
غرض از جستجوی استفاده کننده را محاسبه فرمایید.
برای هر مورد از این لغات کلیدی صفحه های فرود ساخت و ساز نمایید.
درحال حاضر هرمورد از این فرایند را توضیح میدهیم.

گام نخستین: هدفتان چه می باشد؟
پیش از استارت این عمل می بایست درباره‌ی کسب و کارتان تصور کنید. بدین که: چه جور شرکتی میباشید؟ اینترنت‌وبسایت شما قرار میباشد در امر چه موضوعی باشد؟ چه چیزی شما‌را از رقبا متمایز می‌نماید؟ و چه وعده‌هایی می خواهید به مخاطبانتان در اینترنت‌وبسایت بدهید؟

برخلاف آن چیزی که به لحاظ می رسد، جواب دادن بدین سوالهای برای بعضی طاقت فرسا میباشد. براین اساس خیلی بدون شوخی به آن ها تصور کنید و اپ‌های خویش را بر روی شیت یا این که کامپیوتر خویش بنویسید. درصورتی که بتوانید بدین سوال های جواب دهید، اولی و مهم ترین قدم را در استراتژی عبارات کلیدی برداشته‌اید.

گام دوم: لیستی از کلمه ها کلیدی صحیح فرمایید.
کوشش نمایید ذهن مشتریان خویش را بخوانید. این اشخاص درپی چه چیزی می‌باشند؟ برای جستن سرویس ها یا این که تولیدها شما چه کلماتی را سرچ خواهند کرد؟ در پی جواب این سوال ها بگردید.
مطمئن گردید که کلمه ها کلیدی، مطلوب وبسایت شما می‌باشند. یعنی این لغت ها با کسب و عمل شما هم‌خوانی داشته باشند. از جمله در‌حالتی که ما در میموس به سرمان بزند و بخواهیم برای کلمه و واژه “شلوار” سکو بگیریم، کاربرانی که از تارنما ما بازدید می‌نمایند، تخت‌گاز وبسایت را سوراخ کرده و دیگر پشت سرشان را هم نگاه نمیکنند! اینگونه نرخ Bounce rate بزرگی از خویش به جا می گذارند. این فعالیت به گوگل می گوید که بازدیدکننده‌ها کلمه و واژه کلیدی را در وب سایت ما پیدا کردند ولی به چیزی که می‌خواستند نرسیدند. بدین ترتیب گوگل درجه بسیار پایینی به وب سایت خواهد بخشید.
برای یافت کردن عبارات مطلوب میتوانید از ابزاری که در ابتدا به آنان اشاره شد استعمال نمائید.

گام سوم: غرض از جستجوی استفاده کننده را تحلیل فرمایید
یکی هدف ها مهمی که seo داراست، جواب دادن به نیازهای مشتری میباشد تا بتوانند یک تجربه کاربری عالی داشته باشند. پشت هر جستجویی که انجام می‌گردد یک مخاطب با فرضی آکنده از پرسش نشسته میباشد! هر نوع پرسش هم نیاز به یک پاسخ خاص دارااست. نوشته‌علمی‌ای در رابطه طریق تعامل مخاطب با موتورهای کاوش در وبسایت وجود دارااست. در صورتی‌که عشق دارید بیشتر در رابطه این مورد بدانید، خواندنش را سفارش می کنیم.

خلاصه! فقط کاری که می بایست بکنید این میباشد که مشتریان خویش را بشناسید و مبتنی بر نیاز آنها محتواهای گرانبها بسازید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 143

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: